Algemene voorwaarden
Telewashwinkel B.V.
Ambachtsweg 23
2222 AJ Katwijk aan Zee

Hierna te noemen: gebruiker

Productprijzen en titel

Alle vermelde prijzen zijn exclusief btw en in Euro’s . We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de prijzen die op onze website worden weergegeven correct zijn. We behouden ons het recht voor om prijzen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Als er fouten zijn in de prijsstelling van artikelen op de website, wordt er contact met u opgenomen voordat een bestelling wordt verwerkt. De verwerking van een bestelling kan door ons te allen tijde worden geannuleerd of gecorrigeerd tot aan de verzending van die bestelling en eventuele gerelateerde artikelen. Alle afbeeldingen op onze website zijn alleen ter illustratie, zo kan bijvoorbeeld de kleur van een product afwijken.

Jouw bestelling

We behouden ons het recht voor om bestellingen uit te stellen of te weigeren wanneer een transactie onvolledige details of details bevat die niet kunnen worden geverifieerd of waar fraude wordt vermoed. Als we deze gegevens niet redelijkerwijs kunnen achterhalen of deze problemen niet kunnen oplossen, wordt het volledige bedrag terugbetaald op de kaart die op het moment van aankoop is gebruikt. Er zal geen andere vorm van terugbetaling of krediet worden aangeboden, noch zal een terugbetaling worden gedaan naar een kaart of account van een derde partij.

Verzending en douanerechten

Alle door ons ontvangen bestellingen worden verzonden onder voorbehoud van beschikbaarheid.

De meeste bestellingen die voor 15.00 uur worden ontvangen, worden dezelfde dag nog verzonden via een bezorgdienst en de volgende werkdag bij de klant afgeleverd.

We behouden ons het recht voor om producten op een later tijdstip (tot 28 dagen na aankoop) te verzenden als het bestelde product op het moment van aankoop niet op voorraad is. In deze situatie wordt er contact met u opgenomen en wordt u een volledige terugbetaling aangeboden in plaats van levering van het product. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor verstoring van de verzending veroorzaakt door industriële geschillen of acties buiten onze directe controle. Als een dergelijke storing optreedt, wordt u de levering aangeboden via een alternatief bezorgbedrijf of een volledige terugbetaling.

Als u een product van buiten NL bestelt, is de ontvanger van het product verantwoordelijk voor alle douanerechten of -tarieven die gelden in het land waarnaar de producten worden verzonden. Bovendien kan uw bestelling vertraging oplopen of geopend en doorzocht worden door lokale douaneautoriteiten bij het binnenkomen van het land van bestemming. Houd er rekening mee dat we geen specifiek advies kunnen geven over douanerechten of tarieven. U kunt  er ook voor kiezen om de bestelling door ons klaar te laten maken en te verpakken en zelf een vervoerder te regelen om uw bestelling op te laten halen. Laat het ons weten als u deze optie verkiest.

Gratis levering voor bestellingen vanaf € 100,00 excl. btw alleen in Nederland.

Annuleringsrechten, retouren en restituties

Wij werken met een back-order systeem. Dit betekent dat een deel van uw bestelling eerder kan worden verzonden en de ontbrekende artikelen die niet voorradig zijn worden verzonden zodra we ze weer op voorraad hebben. U wordt hiervan op de hoogte gesteld op de factuur die bij uw bestelling zit.

Onjuiste of beschadigde artikelen

Klanten zijn verantwoordelijk voor het controleren van eventuele leveringen van ons op schade of ontbrekende onderdelen voordat ze tekenen voor de levering.  U dient ons binnen 3 dagen na levering op de hoogte te stellen van eventuele problemen om deze in behandeling te kunnen nemen.

Als u merkt dat een levering incompleet of beschadigd is, onderteken deze dan als ‘beschadigd’ of ‘incompleet’ bij de bezorger. We kunnen niet garanderen dat we eventuele beschadigde of onvolledige leveringen later kunnen corrigeren of claimen als ze niet als zodanig zijn ondertekend op het moment van levering. Zorg ervoor dat u de leveringen controleert voordat u ervoor tekent.

Annuleringsrechten, retouren en restituties

Je hebt het recht om telefonische of online aankopen te annuleren binnen 14 dagen vanaf de dag nadat je het product hebt ontvangen. Er bestaat geen recht op annulering, terugbetaling of retournering als u het product eenmaal hebt gebruikt, tenzij het defect is en u het om deze reden retourneert. Goederen die zijn verzegeld of in krimpfolie zijn verpakt en deze zijn verwijderd, kunnen alleen worden geretourneerd als ze defect zijn. Er bestaat geen herroepingsrecht bij hygiënische problemen, tenzij er defect is.

Volg de volgende procedure voor alle retourzendingen naar ons

Neem contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar winkel@telewashwinkel.nl of bel op 071 589 77 99 en meld het probleem. Houd uw naam, postcode en een ordernummer bij de hand. Als u uw product retourneert omdat het defect is, vermeld dan het defect of de defecten. Verpak het product opnieuw in de originele verpakking, inclusief alle accessoires, brochures, handleidingen en/of garanties die bij het product zijn geleverd. Helaas kunnen we geen restitutie verlenen als het product in onvolledige staat wordt geretourneerd. Als de originele verpakking rondom het product is beschadigd of vernietigd, geven we alleen een volledige terugbetaling als het product wordt geretourneerd vanwege een gebrek. Als de originele verpakking van een defect product is beschadigd of vernietigd, dient u ervoor te zorgen dat het geretourneerde product voldoende is verpakt voor verzending naar ons. U bent verantwoordelijk voor het betalen van eventuele verzendkosten of verzendkosten die worden gemaakt bij het retourneren van het product. Wij raden u aan om alle retourzendingen aangetekend te versturen, zodat u een overzicht van de retourzending beschikbaar heeft. We zullen geen terugbetalingen doen voor items die verloren of gestolen zijn tijdens het transport naar ons. Als een retourzending tijdens het transport naar ons wordt verloren of gestolen, moet u een vergoeding eisen van het bedrijf dat de retourzending heeft verzonden. Voor geretourneerde artikelen die ongewenst zijn, vergoeden we de waarde van de oorspronkelijke bestelling minus de verzendkosten die zijn gemaakt door de Telewashwinkel. We zullen wel de kosten terugbetalen van de verzendkosten die zijn gemaakt voor het retourneren van een product indien onjuist door ons verzonden of wanneer het product is geretourneerd wegens een defect. Wanneer de verzendkosten hoger zijn dan de waarde van het product kan hier een andere regeling voor worden getroffen. Contacteer ons daarom altijd voordat u een pakket terug stuurt om te controleren of de verzendkosten wel of niet voor onze rekening komen. Houd er rekening mee dat we geen koeriers-, nacht- of expreselementen van bezorg- of verzendkosten terugbetalen.

Klachten van klanten

We streven ernaar om alle klachten of vragen van klanten binnen maximaal 1 werkweek te beantwoorden.

Defecte producten

Wanneer een klant een defect aan een product ervaart, kan het worden geretourneerd aan de Telewashwinkel, met inachtneming van ons retourbeleid hierboven. Wij kunnen geen gevolgschade van klanten aanvaarden als gevolg van gebrekkige geleverde producten.

Evenementen buiten onze controle

Telewashwinkel is niet aansprakelijk voor vertraging of het niet nakomen van enige verplichting onder deze Algemene voorwaarden als de vertraging of het falen wordt veroorzaakt door omstandigheden buiten onze redelijke controle.

Aanvullende voorwaarden

Alle getoonde afbeeldingen zijn alleen ter illustratie. Alle producten kunnen variëren als gevolg van productverbeteringen.

Garantiespecificatie

Bij de Telewashwinkel streven we naar uitmuntendheid in de levering van producten en accessoires van wereldklasse voor de glas/reinigingsindustrie.
Onze garantievoorwaarden zijn hieronder samengevat en zijn geformuleerd als de meest rechtvaardige regeling die mogelijk is, om onze positie als marktleider op het gebied van waarde en service te behouden: Telescoopstelen 3 maanden fabricagefouten*. Waterpompen 3 maanden op fabricagefouten*. Haspels, 2 maanden fabricagefouten* Alle overige geleverde artikelen, 1 maand fabricagefouten*. RO Machines,
12 maanden op onderdelen, muz. van membranen en filters.

* Dekt geen slijtage, (on)opzettelijke schade of goederen die door de gebruiker zijn veroorzaakt.

Gegevens die door deze site worden verzameld, worden gebruikt om:

  • Het beheren en verbeteren van onze site en service.
  • Wij geven alleen informatie door aan derden voor de levering van goederen.
  • Het aannemen en uitvoeren van bestellingen aan klanten.

Betaling

We accepteren de meeste grote bankpassen en creditcards online en in de winkel.

Leveringsbeleid

Momenteel bieden we gratis verzending voor alle webbestellingen van meer dan
€ 100,00 excl. btw. Dit geld alleen voor NL
Bij bestellingen onder de € 100,00 excl. btw worden verzendkosten van € 5,00 excl. btw in rekening gebracht in Nederland.
Neem indien nodig contact met ons op voor specifieke leveringsinstructies. Tenzij anders vermeld, verzenden we altijd via een koeriersbedrijf dat een handtekening vereist bij aflevering. We raden af ​​om een ​​bestelling op een zogenaamde “veilige locatie” achter te laten, d.w.z. garage, achtertuin, enz… vooral als het een bestelling met een hoge waarde is. Als u besluit uw bestelling op een bepaalde locatie te laten deponeren, bent u als enige verantwoordelijk als (een deel van) de bestelling zoek raakt, wordt gestolen, beschadigd of verloren gaat. Telewashwinkel aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verlies, beschadiging of diefstal van onbeheerde items.
Mocht uw bestelling meer dan 3 dagen vertraging hebben nadat deze ons pand bij het bezorgbedrijf heeft verlaten, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Een vertraging van meer dan 15 dagen wordt als verloren beschouwd. Voeg tijdens periodes voorafgaand aan vakantiedagen een extra dag toe aan het bovenstaande. Wanneer de pakketdienst een onderzoek instelt naar een vermist pakket, dienen wij de uitslag van dit onderzoek af te wachten alvorens wij een nieuw pakket naar de klant kunnen versturen. Een onderzoek duurt gemiddeld 5 werkdagen. Na de uitslag van het onderzoek wordt u zo snel mogelijk op de hoogte gebracht met een oplossing voor het probleem.

Maatschappelijke zetel

Wij zijn een bedrijf geregistreerd in Nederland onder KvK-nummer 92708153 en op het volgende adres gevestigd: Ambachtsweg 23, 2222 AJ, te Katwijk aan Zee.